Θωμάς Μουρμούρας-δείτε της αρμοδιότητές του

thomas mourmouras

Θωμάς Μουρμούρας-δείτε της αρμοδιότητές του αφού η Δήμαρχος Γερακίνα Μπισμπινά τον επέλεξε για την έμμισθη θέση του Αντιδημάρχου Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών.

Αναλυτικά

  1. Την εποπτεία, τον έλεγχο και το συντονισμό της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών (Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, Τμήμα Αστικής Κατάστασης, Τμήμα Γραμματείας και Διοικητικής Μέριμνας), σύμφωνα με το άρθρο 17ο του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
  2. Την εποπτεία, τον έλεγχο και το συντονισμό της Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας (Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Τμήμα Αστυνόμευσης), σύμφωνα με το άρθρο 8ο
    του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
  3. Την εποπτεία, τον έλεγχο και το συντονισμό της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Τμήμα Προϋπολογισμού,Λογιστηρίου, Προμηθειών και Αποθήκης, Τμήμα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, Τμήμα Ταμείου, Τμήμα Εξόδων και Μισθοδοσίας), σύμφωνα με το άρθρο 18ο
    του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
  4. Την εποπτεία, τον έλεγχο και το συντονισμό, του Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, του καταργούμενου Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία «Κοινωνικός Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Δέλτα», του οποίου του σκοπούς και τις δραστηριότητες που ασκούσε εκπληρώνει πλέον ο δήμος,σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις διατάξεις της περ. δ’ της παρ. 2 του άρθρου 27 και της περ. δ’ της παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 5056/2023.
  5. Την αρμοδιότητα του Διατάκτη του Δήμου, με την υπογραφή του Τεκμηριωμένου Αιτήματος
    και της Απόφασης Ανάληψης Υποχρέωσης.
  6. Την υπογραφή των προκηρύξεων και διακηρύξεων, όπως προκύπτουν από τις αρμοδιότητες
    της Δημοτικής Επιτροπής.
  7. Την υπογραφή των συμβάσεων, που συνάπτει ο Δήμος, για τις προμήθειες καθώς και για
    τις γενικές και κοινωνικές υπηρεσίες.
  8. Την υπογραφή των εγγράφων, των, πάσης φύσεως, συγχρηματοδοτούμενων πράξεων.
    Για τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κο Μουρμούρα Θωμά:
    α) Η ευθύνη της εποπτείας στη λειτουργία του Τμήματος Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου,
    Προμηθειών & Αποθήκης, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα θέματα που αφορούν, στην κατάρτιση
    του προϋπολογισμού και στην παρακολούθηση της εκτέλεσής του, στην τήρηση του συστήματος λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου, στην έκδοση λογιστικών & οικονομικών καταστάσεων, στην έκδοση ενταλμάτων πληρωμής, στην παρακολούθηση των αποθεμάτων της αποθήκης, στην τήρηση αρχείου παγίων, στο σχεδιασμό των διαδικασιών για την κατάρτιση προγράμματος προμηθειών και στη διενέργεια των αντιστοίχων διαδικασιών καθώς και στην τήρηση αρχείου συμβάσεων προμηθειών.
    β) Η ευθύνη της εποπτείας στη λειτουργία του Τμήματος Ταμείου, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα θέματα που αφορούν στη διενέργεια πληρωμών, στην τήρηση των διαδικασιών συναλλαγής με τις Τράπεζες, στην τήρηση φυσικού ταμείου και στην παρακολούθηση της ταμειακής ρευστότητας.
    γ) Η ευθύνη της εποπτείας στη λειτουργία του Τμήματος Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα θέματα που αφορούν στη συγκέντρωση στοιχείων, για την εξακρίβωση των υπόχρεων, προς το Δήμο, οφειλετών, με βάση τις ισχύουσες διατάξεις, στη βεβαίωση και είσπραξη των εσόδων, στην κατάρτιση χρηματικών καταλόγων, στη μέριμνα για την προώθηση
    και αξιοποίηση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας καθώς και στη διαχείριση από την αξιοποίηση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας, σύμφωνα με τις σχετικές δημοτικές αποφάσεις.
    ΙΙ) Την υπογραφή, του συνόλου των εγγράφων που προβλέπονται στην, εν γένει, νομοθεσία και στον Ο.Ε.Υ., για τη λειτουργία των παραπάνω Τμημάτων.
    ΙΙΙ) Την προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής.
    ΙV) Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
    V) O Αντιδήμαρχος, στο πλαίσιο της μεταβίβασης των ανωτέρω αρμοδιοτήτων:
  9. Θα επιβλέπει, θα κατευθύνει και θα ελέγχει, σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, τις δημοτικές υπηρεσίες με το αντίστοιχο προσωπικό, στα θέματα αρμοδιότητας, κάθε ενός και κάθε μίας υπαλλήλου και από κοινού, θα μελετούν και θα εισηγούνται προς τον Δήμαρχο, προτάσεις, για την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών, αρμοδιότητας της.
  10. Θα αντιπροσωπεύει και θα αναπληρώνει τον Δήμαρχο, σε κάθε περίπτωση που θα της ανατίθεται, όταν αυτός βρίσκεται εκτός έδρας ή κωλύεται.
    VI) Εξουσιοδοτούμε τον ανωτέρω οριζόμενο Αντιδήμαρχο, για:
  11. Την παραλαβή, με απόδειξη, κάθε είδους εγγράφων, ως και κάθε άλλου εγγράφου, που αφορά στο Δήμο.
  12. Την υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κ.λπ., υπηρεσιών του Δήμου μας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
  13. Την υπογραφή, πλην των άκρως σημαντικών, εγγράφων, προς όλες τις Δημόσιες και Κρατικές Υπηρεσίες, Οργανισμούς και Αρχές, καθώς και την υπογραφή διαφόρων ανακοινώσεων του Δήμου, προς τους κατοίκους, εργαζομένους και επισκέπτες του.
  14. Τη θεώρηση, του γνησίου της υπογραφής γενικά και την επικύρωση φωτοαντιγράφων διαφόρων εγγράφων,που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου μας ή προσκομίζονται από τους πολίτες, για τον σκοπό αυτό.
  15. Την υπογραφή αποσπασμάτων από τα Πρακτικά των Συνεδριάσεων (αποφάσεις) του Δημοτικού Συμβουλίου.
    VIΙ) Στoν Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κο Μουρμούρα Θωμά, περαιτέρω αναθέτουμε:
  16. Τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που σχετίζονται, με τις δημοτικές υπηρεσίες που εποπτεύει.
  17. Την εποπτεία στη λειτουργία του προσωπικού που σχετίζεται, με τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη, της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
    VΙIΙ) O Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κος Μουρμούρας Θωμάς, εισηγείται τα θέματα των αρμοδιοτήτων του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στα αρμόδια δημοτικά συλλογικά όργανα, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων και τη λήψη των σχετικών αποφάσεων.

kampanianews στο facebook