Δημήτρης Καμανάς-δείτε της αρμοδιότητές του

dimitris-kamanas

Δημήτρης Καμανάς-δείτε της αρμοδιότητές του αφού η Δήμαρχος Γερακίνα Μπισμπινά τον επέλεξε για την έμμισθη θέση του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας & Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Χαλάστρας.

Αναλυτικά

1.Την εποπτεία, τον έλεγχο και τον συντονισμό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών,Τμήμα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών) σύμφωνα με το
άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

2.Την υπογραφή των προκηρύξεων, διακηρύξεων (και περιληπτικών διακηρύξεων) για
τις δημόσιες συμβάσεις τεχνικών έργων, μελετών και τεχνικών και επιστημονικών υπηρεσιών
που συνάπτει ο Δήμος.

  1. Την υπογραφή των συμβάσεων τεχνικών έργων, μελετών και τεχνικών και επιστημονικών υπηρεσιών που συνάπτει ο Δήμος.
  2. Την υπογραφή του συνόλου των εγγράφων που προβλέπονται στην εν γένει νομοθεσία και τον Ο.Ε.Υ. για την λειτουργία της παραπάνω Διεύθυνσης.

Για τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας & Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Χαλάστρας κο Καμανά Δημήτριο.

α) Η ευθύνη της εποπτείας στη λειτουργία του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα θέματα που αφορούν, στην εκπόνηση μελετών κτιριακών έργων, στα έργα διαμόρφωσης και εξωραϊσμού κοινοχρήστων χώρων, στην επίβλεψη και παραλαβή των έργων, στη μελέτη και κατασκευή συγκοινωνιακών έργων, στη λήψη μέτρων για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και στη διευκόλυνση των μετακινήσεων, στην εκτέλεση εργασιών οδοσήμανσης, στο συντονισμό της συγκοινωνίας,

στη χορήγηση αδειών εγκατάστασης και στην αδειοδότηση, επιχειρήσεων και επαγγελμάτων, του τομέα των μεταφορών, στην επέκταση, συντήρηση και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού και φωτεινής σηματοδότησης, στη συντήρηση των δημοτικών ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, στη συντήρηση όλων των κτιριακών και συγκοινωνιακών έργων, των δημοτικών κτιρίων συμπεριλαμβανομένων, στη συντήρηση των σχολικών υποδομών, στη συντήρηση των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου, στη συντήρηση της αγροτικής οδοποιίας σε συνεργασία με τους ΤΟΕΒ καθώς και στην εκτέλεση έργων αυτεπιστασίας.

β) Η ευθύνη της εποπτείας στη λειτουργία του Τμήματος Δόμησης, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα θέματα που αφορούν, στην παραλαβή και στον έλεγχο πληρότητας των υποβαλλόμενων φακέλων για την έκδοση οικοδομικών αδειών-αδειών δόμησης, στην έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας,

στη χορήγηση άδειας εγκατάστασης δομικής ή μηχανικής κατασκευής, προς εγκατάσταση κεραίας, στη μελέτη και εισήγηση των αναγκών τροποποίησης / αναθεώρησης των ρυμοτομικών σχεδίων, στις περιοχές Δήμου Δέλτα, στον έλεγχο της εφαρμογής των ρυμοτομικών και πολεοδομικών σχεδίων, στη σύνταξη των πράξεων εφαρμογής, στον έλεγχο κατασκευών και εγκαταστάσεων, στον έλεγχο κατασκευής αυθαιρέτων και στον έλεγχο ετοιμόρροπων κτισμάτων, στην τήρηση των διατάξεων του ΓΟΚ, στην τήρηση του ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου, των φακέλων των οικοπέδων, αγροτεμαχίων και κοινωφελών χώρων ιδιοκτησίας του Δήμου, στη σύνταξη εισηγήσεων για απαλλοτριώσεις καθώς και στη μέριμνα για τις διαδικασίες διοικητικών αποβολών.

ΙΙ) Την υπογραφή, του συνόλου των εγγράφων που προβλέπονται στην, εν γένει, νομοθεσία και στον Ο.Ε.Υ., για τη λειτουργία των παραπάνω Τμημάτων.

IΙΙ) Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.

ΙV) Ο Αντιδήμαρχος, στο πλαίσιο της μεταβίβασης των ανωτέρω αρμοδιοτήτων:

Θα επιβλέπει, θα κατευθύνει και θα ελέγχει, σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, τις δημοτικές υπηρεσίες με το αντίστοιχο προσωπικό, στα θέματα αρμοδιότητας, κάθε ενός και κάθε μίας υπαλλήλου και από κοινού, θα μελετούν και θα εισηγούνται προς τον Δήμαρχο, προτάσεις, για την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών, αρμοδιότητας του.

Θα αντιπροσωπεύει και θα αναπληρώνει τον Δήμαρχο, σε κάθε περίπτωση που θα του ανατίθεται, όταν αυτός βρίσκεται εκτός έδρας ή κωλύεται.

Εξουσιοδοτούμε τον ανωτέρω οριζόμενο Αντιδήμαρχο, για:

1.Την παραλαβή, με απόδειξη, κάθε είδους εγγράφων, ως και κάθε άλλου εγγράφου, που αφορά στο Δήμο.

2.Την υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κ.λπ., υπηρεσιών του Δήμου μας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών

3.Την υπογραφή, πλην των άκρως σημαντικών, εγγράφων, προς όλες τις Δημόσιες και Κρατικές Υπηρεσίες, Οργανισμούς και Αρχές, καθώς και την υπογραφή διαφόρων ανακοινώσεων του Δήμου, προς τους κατοίκους, εργαζομένους και επισκέπτες του.

4.Τη θεώρηση, του γνησίου της υπογραφής γενικά και την επικύρωση φωτοαντιγράφων διαφόρων εγγράφων, που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου μας ή προσκομίζονται από τους πολίτες, για τον σκοπό αυτό.

5.Την υπογραφή αποσπασμάτων από τα Πρακτικά των Συνεδριάσεων (αποφάσεις) του Δημοτικού Συμβουλίου.

VI) Στον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας & Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Χαλάστρας κο Καμανά Δημήτριο, περαιτέρω αναθέτουμε :

Τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που σχετίζονται, με τις δημοτικές υπηρεσίες που εποπτεύει.

VΙI) Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας & Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Χαλάστρας κο Καμανάς Δημήτριος, εισηγείται τα θέματα των αρμοδιοτήτων του,, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στα αρμόδια δημοτικά συλλογικά όργανα, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων και τη λήψη των σχετικών αποφάσεων.

VII) Τις, Κατά τόπον, αρμοδιότητες :

1.Τις αρμοδιότητες της §3 του άρθρου 59 του Ν. 3852 /2010, όπως τροποποιήθηκε με την παρ.1 του Άρθρου 68 του Ν. 4555/2018, για τη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας (Κοινότητες Χαλάστρα και Ανατολικού) καθώς και την έγκριση έκδοσης αδειών ταφής, για την, εν λόγω, Δημοτική Ενότητα και συγκεκριμένα :

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών, που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών, που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Χαλάστρας (Η μεταβίβαση αρμοδιότητας, δεν αφορά σε υπογραφή πιστοποιητικών Δημοτολογίου, ούτε και βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, επειδή τα, εν λόγω, έγγραφα, εκδίδονται μόνο από την έδρα του Δήμου (Εγκύκλιος 28 / Α.Π.44133 / 24.8.2018).

ε) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  1. Την παρακολούθηση συντήρησης και αναβάθμισης, του αστικού εξοπλισμού, στους κοινοχρήστους χώρους (πεζοδρόμια, πλατείες, αλσύλλια, πάρκα, παιδικές χαρές), εν γένει, για τη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας.
  2. Την παρακολούθηση των θεμάτων που σχετίζονται με την αποκομιδή απορριμμάτων και τη σάρωση οδών, πλατειών και υπαιθρίων χώρων, σε τοπικό επίπεδο.
  3. Το συντονισμό θεμάτων Δημόσιας Συγκοινωνίας, για τη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας.
  4. Την έγκριση έκδοσης Ληξιαρχικών Πράξεων Θανάτου, για τη Δημοτική Ενότητα Χαλάστρας.

kampanianews στο facebook