Βράβευση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σίνδου από το Δημοτικό Συμβούλιο

Βράβευση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σίνδου . Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου τίμησαν χθες ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος και το Δημοτικό Συμβούλιο στην τακτική συνεδρίαση της 21/12/2016, με αφορμή δύο διακρίσεις που είχε το σχολείο πρόσφατα: της Χρυσής Ετικέτας Ψηφιακής Ασφάλειας από το Ευρωπαϊκό

Πρόγραμμα Πιστοποίησης eSafety και της Πράσινης «Οικολογικής Σημαίας» από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.

Ενδεικτικό της σημασίας αυτών των διακρίσεων είναι ότι ο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου περιλαμβάνεται
ανάμεσα στα 10 στην Ελλάδα και 19 στην Ευρώπη που κατάφεραν να κατακτήσουν τη χρυσή
ετικέτα στην ψηφιακή ασφάλεια.

Όσο για την πράσινη οικολογική σημαία, είναι ένα από τα 109 σχολεία σε όλη την Ελλάδα που θα χαρακτηρίζεται πλέον ως οικολογικό σχολείο.Ο Δήμαρχος Ευθ. Φωτόπουλος αφού συνεχάρη τα
παιδιά του σχολείου, την δασκάλα της πληροφορικής Αμαλία Μπαϊμάκη, αλλά και τον διευθυντή του σχολείου Μωυσή Τσιρίδη,

τόνισε ότι η σημασία αυτών των διακρίσεων δεν βρίσκεται στη στιγμή της βράβευσης.
«Βρίσκεται στην εκπαιδευτική διαδικασία, εκεί που τα παιδιά αποκτούν εμπειρίες και γνώσεις,
με έναν τρόπο διαφορετικό, πολλές φορές βιωματικό, ο οποίος υπερβαίνει τις αδυναμίες
του εκπαιδευτικού συστήματος.

Στη διαδικασία εκείνη

που καλλιεργεί συνειδήσεις ενεργών και υπεύθυνων πολιτών» είπε.
«Βρίσκεται στο μεράκι των δασκάλων οι οποίοι δεν επαναπαύονται στα τυπικά καθήκοντα αλλά
ψάχνονται, αναζητούν ευκαιρίες εμπειριών και γνώσεων,

θέλουν να προσφέρουν στα παιδιά κάτι παραπάνω από όσα ορίζουν τα σχολικά βιβλία.
Στην προσπάθεια των δασκάλων αυτών για ένα ζωντανό και δημιουργικό σχολείο, που σημαίνει ένα ισχυρά
θετικό αποτύπωμα στη μνήμη των αυριανών πολιτών αυτής της χώρας» συμπλήρωσε.

Η  κ. Μπαϊμάκη και κ. Τσιρίδης ευχαρίστησαν το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο για την τιμή
αλλά και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Από την πλευρά του ο διευθυντής του σχολείου τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «Η σημερινή κοινωνική πραγματικότητα (ανομοιογένεια της σχολικής τάξης, ραγδαίες επιστημονικές
και τεχνολογικές εξελίξεις, παγκοσμιοποίηση, πολιτισμική διεθνοποίηση, περιβαλλοντικά ζητήματα κ.ά.)
απαιτεί νέες μορφωτικές και κοινωνικές ανάγκες.

Η αναγνώριση από την πολιτεία αποτελεί για εμάς τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους μαθητές μας
μια ηθική επιβράβευση των κόπων μας και συνέχιση του οράματός μας για ένα σχολείο ανοιχτό στην
κοινωνία, για μαθητές ευαισθητοποιημένους και αυριανούς ενεργούς πολίτες».