Τους πήραν μετρητά και χρυσαφικά αφού πρώτα τους έπεισαν ότι είναι Λογιστές και πρόκειτε
για μια απλή καταγραφή.
Η ανακοίνωση της Αστυνομίας
Το τελευταίο 24ωρο εξαπατήθηκαν 3 άτομα στην #Πέλλα & τους απέσπασαν συνολικά 18.000 ευρώ & κοσμήματα αξίας 17.750 ευρώ!
Προσποιήθηκαν τηλεφωνικά τους λογιστές & ισχυρίστηκαν ότι συνεργάτης τους θα παραλάβει τα χρήματα & κοσμήματα που έχουν στο σπίτι, δήθεν για να καταγραφούν & εκτιμηθούν και έπειτα θα τα επέστρεφαν!
Αν σας καλέσει άγνωστος & με οποιοδήποτε πρόσχημα σας ζητήσει χρήματα ή κοσμήματα, είναι #απάτη! Καλέστε αμέσως το 100!
Ενημερώστε και άλλους, κυρίως τους ηλικιωμένους, για να μην πέσουν θύματα των απατεώνων!